30 درصد تخفیف بیشتر با عضویت در کانال تلگرام ما: @accmars

درباره گرامرلی بیشتر بدانید.

خرید-گرامرلی

درباره گرامرلی:

یک ابزار نوشتن دیجیتالی است که از هوش مصنوعی و پردازش زبان انگلیسی برای تشخیص و تصحیح اشتباهات گرامری، نقطه گذاری و املایی استفاده می کند. همچنین پیشنهادهایی برای انتقال مفهوم، نگارش، املا و موارد دیگر در نوشتن ارائه می دهد به
همچنین گرامرلی به عنوان یک افزونه برای مرور گر ها و به عنوان یک اپلیکیشن برای انروید و آی او اس در دسترس است. در مایکروسافت آفیس هم میتوانید افزونه‌ی گرامرلی را اضافه کنید.

توانایی های گرامرلی:

گرامر ونگارش: متن شما را به صورت دستوری برای یافتن اشتباهات گرامری رایج و پیچیده مثل اشتباهات موضوعی ارزش های ادبی لغات، جایگذاری در جمله و غیره را برای شما انجام میدهد.

املا کلمات: گرامرلی غلط های املایی و لغتی شما را تحصیح میکند.

خرید گرامرلی

سرقت ادبی: گرامرلی میتواند متن شما را با میلیاردها متن دیگر مقایسه کند تا از احتمال سرقت علمی یا ادبی جلگیری کند و این امکان برای نوشتن مقالات عالی است.
سبک نوشتن: گرامرلی می تواند پیشنهاداتی را برای بهبود وضوح، مختصر و خوانایی نوشتار شما ارائه دهد. همچنین می تواند سطح لحن و رسمیت را تشخیص دهد و بر این اساس بازخورد بدهد.
سفارشی‌سازی: می‌توانید اهداف خود را در گرامرلی بر اساس هدف خود (اطلاع رسانی، توصیف، متقاعد کردن)، مخاطب (عمومی، آگاه، متخصص)، سبک (رسمی، غیررسمی)، احساسات (خنثی، مطمئن) و دامنه (دانشگاهی، کسب و کار، فنی، خلاقانه، گاه به گاه) تنظیم کنید و بر اساس هر تنظیمات متن خود را بنویسید..
نحوه استفاده ازگرامرلی

اکستنشن یا افزونه مرورگر: اکستنشن گرامرلی رو را در مرورگر وب خود نصب کنید. هنگام تایپ فیلدهای متنی در وب، مانند ایمیل‌ها، پست‌های رسانه‌های اجتماعی و فرم‌های آنلاین، به‌طور خودکار نوشته‌های شما را بررسی می‌کند.

ویرایشگر متن آنلاین: می توانید مستقیماً در ویرایشگر متن آنلاین گرامرلی تایپ کنید یا متن خود را در آن کپی و جایگذاری کنید گرامرلی متن شما را اسکن می کند و پیشنهاداتی را در سمت راست صفحه ارائه می دهد. برای اعمال پیشنهادها می توانید روی آنها کلیک کنید
افزونه مایکروسافت آفیس: اگر از مایکروسافت آفیس یا از آوت لوک استفاده میکنید میتوانید گرامرلی را اضافه کنید تا اسناد، متن ها یا ایمیل های خود را هنگام نوشتن برای شما بررسی کنید.
صحفه کلید گرامرلی: در دستگاه های تلفن همراه، می توانید از برنامه گرامرلی کیبورد برای بررسی نوشته های خود در هر برنامه ای که تایپ می کنید استفاده کنید
گرامرلی دسکتاپ: میتوانید از گرامری بر رو کامپیوتر خود استفاده کنید تا به سرعت مطالب و نوشته های خود را برسی کنید.
برای اعمال پیشنهادات گرامرلی معمولاً فقط باید روی پیشنهاد کلیک کنید و گرامرلی به طور خودکار تغییر را در متن شما ایجاد می کند. همچنین اگر نمی‌خواهید پیشنهادها را اعمال کنید، می‌توانید آنها را نادیده بگیرید به همین سادگی..

گرامرلی خرید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *